b

Bekräftelse - Steg 5 av 5


Din bokning är utförd.
Spara denna information. En bokningsbekräftelse och inbetalningskort kommer att skickas till din folkbokföringsadress.

Namn: Fransson, Tommie
Provtyp: Kunskapsprov B
Provort: STOCKHOLM CITY
Tidpunkt: 2008-05-22 (to) kl. 11:00

Vägbeskrivning
Stockholm City Rum 3
Klarabergsviadukten 80
T-centralen, utgång Klarabergsviadukten. För närmare vägbeskrivning sök på www
.hitta.se. OBS! Du är inbokad i rum 3.

För att spara eller skriva ut denna information klickar du på "Spara / Skriv ut". En ny sida skapas då i utskriftsvänligt format (pdf) för att spara och/eller skriva ut.

 

Nu jävlar blir de plugga dom närmsta 35 dagarna typ. ska fan klara de på 1 månads plugg. bror ska hjälpa mej som fan. han har lovat. vi slog vad. han ska ta körkort för lastbil och jag för körkort. den som klarar först blir bjuden på en helkväll på sorbon. i bromma. ska fan vinna. önska mej lycka till.


 

Inge krök för mej i helgen. ska vara hos bror och plugga. ska fan klara teorin på första. lär inte gå mej jag ska de fan.


Kommentarer
Postat av: FLUXER

bara köra bonniers trafikskola så klarar du.. gjorde bara de så var de grönt.

2008-04-14 @ 22:33:55
URL: http://FLUX.BLOGG.SE
Postat av: Genny

hoppas du klarar de !
va inte som en annan person jag känner osm inte har klarat skrivningen på 6 ggr !
jag håller tummarna för dig :D:D

2008-04-14 @ 23:41:23
URL: http://g890522.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0