long time no seen

Tjenare nu va ja tillbaka här.:D inte skrivit på länge. så nu skriver jag lite...

För de första så får man väll gratta flux1 på födelsedagen. 21 år. ångeeeeest..:d haha ha de bra idag mannen. me

FÖr de andra så går de inge vidare med pepparkakshustävlingen. Jag leder. för jag har köpt  hus så jag e startklar. flux1 har inte köpt nått:D så jag vinner nog även om jag inte bygger ihop:D

för de tredje så tänkte jag dokumentera hur lite muskler jag har i mitt  vänster lår. och jämföra med höger låret.

här kommer första bilden.
Vänster lår.

fetto lår fan.:D:D

Bild 2


lite muskler iaf:D och en sjukt äcklig knäskål haha.:D men men.:D skada aldrig benet så ni inte kan gå:D då ser de ut sådär.

För de fjärde så e de julafton om 5 dagara och jag har köpt 1 julklapp? ångeeeeeeeeeeeeeeeeeest. fyfan.

sen får man säga grattis genny. grattis grattis genny. puss på dej

sen vet jag inte vad jag ska skriva mer. men ha de bra så hörs vi en annan dag. bräääääää. kiss and godnight.:D

Kommentarer
Postat av: flux1

ja vill också ha puss:(

2008-12-21 @ 00:17:26
URL: http://flux1.blogg.se/
Postat av: Genny

oooh vad söt du är ^^

Puss på dig

2008-12-26 @ 11:26:18
URL: http://g890522.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0