fluxxer

fluxxer one tyckte jag borde uppdatera lite. så kan ju säga att i fredas va ja på snobb stället berns och käkade middag med alla kärringar på mitt dagis. va väldigt trevligt tills fluxxer kom och skämde ut mej totalt på hela ställe. han kommer in första han gör e att skrika så högt han kan när han ser mej. sen träffa jag dom utanför när jag hängt klart me kärringarna. fredde va fett full så han inte visste va han hette typ micke va fan nykter typ. vi drog på nån krog jag drack öl när fredde dragit hem. nog om fredag.

i lördas drog jag till micke runt 2 va framme runt 3 och lirade tv spel och började supa runt 18 spydde som en gris vid 20 vaknade till efter de och drog ut och åkte till täby va där till 4 tog nattbuss till danderyd försökte komma in på sjukhuset för att käka frulle men de va stgängd så vi drog te stationen och käkade selecta frukost.:P sen taggade vi hem va hemma runt typ 6 .nog om helgen


idag jobbade jag ruggit roligt .

i helgen ska tydligen jag och genny knulla sönder varandra. låter härligt.

Kommentarer
Postat av: Genny

HAHAH låter som en lyckad helg ;)

Yay haha låter härligt hörru ;)

2008-03-10 @ 22:26:28
URL: http://g890522.blogg.se
Postat av: Fredde kungen

öh haha.. måste ju höras när man kommer eller?

2008-03-13 @ 18:45:10
URL: http://flux1.blogg.se/
Postat av: Fredde kungen

tog ju knappt i förfan;)

2008-03-13 @ 18:45:37
URL: http://flux1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0