påsk

Min påskhelg såg ut så här..

Fredag: jag va uppe på landet med morsan och farsan och en kompis. vi körde snöscooter och sånt skit.
Lördag: åkte hem  och drog driekt till mike mike. lirade tv spel med han och fluxx sedan ut på nån krog nånstans röjj röjj. vi sjöng karoke. självklart sjöng vi lasse. en kväll i juni.. nog om de.

Söndag: Vaknar får samtal av syrran. hon frågar om jag vill hjälpa till i hennes nya lägenhet i orminge. jag sa visst åkte dit hjälpte dom me lite skit där. sen hem laga tacos så hämta brorsan mej så åkte vi till han och spelade guitar hero sen sov.

Måndag: Gick vi upp 9 för vi skulle först till salem träffa en polare till bror min sen vidare till södertäljer för att lasta på en ute servering till brorsans kompis resturang. de tog oss 1 tim 45 min attt lasta i allat i lastbilen. de tog 15 min att lasta ur, sen åkte vi och käka pizzza. sen hem till borrsan han och jag tog en varsin soffa ett täcke och la oss där för att se på basil mus. men båda däcka efter 10 och vaknade när slutet på filmen va. men men. sen drog vi till Sorbon. den resturangen vi hämta ute serveringen till. käkade en dubbel plankstek. alltså två kött bitar och typ dubbelt mos. och vitlöks bröd till förrätt och glass till efterätt och lite av brorsans potatis mos. sen när ja kom hem ja fetare och käkade lite rster från tacos.:P de va min påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0