duchsen

de gick ju hyffsat bra att duscha.. nån som har nått försölag hur man lättast duschar med gips?

eftersom de vaförsta gången ja duscha med gips så gjorde jag så här..

ja tog glapak och plastade in så bra som möjligt högst upp på gipset.



så blev de. sen så satte jag mej ned i badkaret med benet på en hink och en handduk över gipset så de inte skulle kommma vatten på gipset så duschade jag med låg stråle så de inte skulle stänga på gipset.. de va sjukt jobbigt att duscha.:P


nu kommer liten sammanfattning om sjukan och sånt..

ja åkte in så såg mitt knä ut så här.



De e rätt dåliga bilder. men iaf vänster knä e ju svullet och typ snett på bilderna..

Så ja satt på sjukan ungefär 4 tim. Efter 1 tim kom en doktor och kände lite vred och sånt, sen 30 min senare kom typ dom och tog mej till röntgen sen åkte ja tillbaka, sen efter en kvart igen fick ja röntga mitt höger knä för att jämföra.

Sen kom dom in och sa att jag skulle gipsa och att min knäskål gått av på mitten, sen gick dom. 50 min senare kom dom och gipsade mitt ben, sen fick ja åka hem i bara t-shirt och kalsonger kl typ 3 på natten. De va svinkallt.. hehe.

men men.. ja e riktigt glad att de de va krossat i fler delar.

Min bror krossade sitt knä för typ 6 år sen. De gick i 3 delar. han va tvungen att operera och ha gips. Han kunde inte göra nått på 6 månader typ. Så ja e väldigt glad.


seyaa later alligator

Kommentarer
Postat av: Genny

bra gjort med duschen !

jag hade ju gipsad arm en gång i tiden, jag plastade in den och hade en påse över den oxå .

men ditt var bra för ett ben, inplastat noga, du kan alltid ta en svart soppsäck över och tejpa högst upp. men handduk = kanon !

jag tyckte de gick galant !





haha benet såg icke mysigt ut svullet och jävligt :P men kul att de va något positivt med att krossa en skål ;)

2008-11-04 @ 13:06:17
URL: http://g890522.blogg.se/
Postat av: ida

verkar va galet problematiskt att ha så mkt gips :P



otäcka bilder på knät oxå... ! :P

2008-11-04 @ 15:05:07
URL: http://winklarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0