God morgon

Hello out there. Nu e jag vaken igen.. Ont i benet som fan. Har alltid de när ja vaknar e rätt jobbigt. men men.
Ja sov väldigt skönt inatt. De e väldigt konstigt man tror inte man kan sova skönt  me gips. Då måste man stortsett sova på ryggen hela tiden. Men skador e sånt man får räkna med om man spelar hockey. Jag e förvånad över att jag inte skadat mej någon mer gång på hockeyn.

De här e min första riktiga skada i livet. Visst jag har ju haft ont och sånt förut men aldrig varit borta från hockeyn så länge som ja ska va nu.. Värsta jag gjort va väll när jag ramlade på samma knä för 3 år sen typ och benskyddet hade glidit undan precis som den här gången. då fick ja bara blödning och väldigt svulllen och kunde inte gå på benet. men då va ja borta 1 vecka typ. Annars har jag aldrig skadat mej riktigt ordentligt. De e rätt skönt, fast då har man väll sparat alla skadorna till nu typ.

Ja va ska man göra idag.. Ja fick hem mina beställda filmer igår. Riktigt skönt. Beställde Polisskolan filmerna. 7 filmer och en japansk teknad manga box som heter Silver Fang. Riktigt bra film.

Jag orkar inte skriva va den handlar om. Kan säga att den handlar om en björn som inte går i ide på vintern och dödar skidåkare och att alla i byn försöker skjuta den, och en liten pojk får för sej att döda den tillsammans med sin nyfödda silverrandiga hundvalp som heter silver som är en björn hund. Händer massa skumma saker i den.

Hur mår alla idag då? komentera inläggen ja skriver lite. Säg om de e roligt att läsa min blogg eller tråkigt.


Har ni sett en sån tjock och ful person nån gång?

de där va en skön dag i sommras de. mycke supa mycke bra musik grillad mat. jummmmy

http://winklarn.blogg.se/

Spana in bloggen ovanför.  Riktigt skön och trevlig tjej..

Kommentarer
Postat av: ' CAROLIN

ja jag har faktiskt sett han, o han är inte tjock o inte ful! han är trevlig o söt!

2008-11-12 @ 15:07:47
URL: http://leobus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0