hej

tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg om han som kallar sej greger men heter egentligen fatso.

han e en riktig looser.. som lever på sina så kallade "kompisar". låter dom bjuda på allt han spelar upp sina pengar vissa måste ta till hot för att få tillbaka sina pengar. de har gjort att han har problem med att gå på dif matcher för dif firma inte gillar han så värst mycke.

fatso
kan inte behålla 1 jobb eller sköta ett jobb. kräver för mycke av ett jobb. de ska helst ligga dörr i dörr me hans dörr och man ska jobba 14-16 och tjänar jätte bra i tim på dom 2 timmarna.
han säger att min blogg e skit och att hans e bättre. jag har skrivivt ungefär 50 inlägg mer än han. han skriver om sitt patetiska liv. ja skriver iaf roliga saker på min blogg. visst min knäskada kanske inte e så kul att läsa om men ja skriver mycke mer värdare saker än han..

nu vet ni lite om greger (fatso)

och han tycker min blogg suger och ändå fortsätter han läsa den.

visst ja. han tycker alla som läser min blog är skrot. då menar han sej själv oxå.

Kommentarer
Postat av: Flux

Hahaha nu fick jag mig ett skrat jag sent kommer att glömmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmma..



shit nu var du fan rolig=)

2008-11-17 @ 18:54:28
URL: http://flux1.blogg.se/
Postat av: ...

ja han är en riktig pajas..

2008-11-17 @ 18:54:53
Postat av: ...

Oherregud vart ska detta sluta...

2008-11-17 @ 18:55:22
Postat av: Krister

HahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahaha



Detta måste upp på nån skön site..

2008-11-17 @ 18:56:22
Postat av: arne

haha skön

2008-11-17 @ 18:58:55
Postat av: en som vet hur det ligger till

mycket lögn i det dära inlägget men killen som vet allt har redovisat jag ser fram i mot en uppföljning av sällan skådat myt snack.spelar gör han ej så värst ofta med tanke på hans dåliga ekonomi ej tillåter det problem emd difs firma hmm??jadu ge mig din mail,msn så ska jag förklara för dig hur det ligger till med chirstian...

2008-11-17 @ 19:24:12
Postat av: Genny

Vad ha jag nu missat ?!?!?

berätttaaaa !! :D

vad heter hans blogG?

2008-11-18 @ 19:32:12
URL: http://g890522.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0