hej hej hallå alla blogg människor..

Tjenare. nu e jag vaken och har väldigt ont i knät.. e rätt jobbigt. de e sjukt svårt att hitta rätt ställning för benet så de inte gör ont.. Man kan inte göra mycket måste använda båda  armarna för att lyfta benet. de e skit jobbigt.


vad händer idag? idag ska ja ligga och se på tv som igår. har till och med ringt  till tv programet jackpott och då e de fan lågt.. sjukt. har så jävla tråkigt. så om de finns nån som e sjukskriven där ute som vill komma hit och se på film med mej så hojta till. jag gör va som helst för att ha nått  att görs..

mitt största problem med de här gipset är att jag itne kan ta körkort. ja har ju precis bokat massa körningar hos trafik skolan plus gillinge. så jag måste ringa och avboka allt de och boka om de tills gipset e borta.:( De suger. sen kan ja ju inte spela hockey gå ut och festa eller typ göra nått. och de suger som faaaaaaaaaaaan.


Ja tror att jag har fått mina filmer från cd on idag har fått en bekräftelse att dom e levererade. ska bli så jävla skönt då har man lite att kolla på iaf.  men skulle liksom behöva köpa typ 600 filmer för att klara mej i 6 veckor liksom. skönt idag iaf att jag  vaknade senare än 6. slipperman ha helaförmiddan framför sej.. funderar om jag ska lyfta ner mitt ps2 och spela nå spel för att fördriva tiden önnu mer. nån som har några mer förslag på vad man kan göra?

www.flux1.blogg.se slår på stort. bloggar 2 gånger på morgonen för att försöka vinna över mej i battlet . bra jobbat man.


ja hoppas många besöker min blogg idag igen..  ja kommer tilbaka om några minuter och bloggar igen för ja har så trist. hehe

ha de bra.

Kommentarer
Postat av: tildamilda ,

answer ; tja ! den funkar säkert för killar med :) den finns att köpa på apoteket för 125 kr . den är väl till för dom som har enstaka orenheter , för tuben är ganska lite så man ska inte ha en större mängd i ansiktet . om du har fler än ett par orenheter kan jag rekommendera Basiron som också finns att köpa på apoteket :)

2008-11-04 @ 10:57:11
URL: http://tildaadahl.blogg.se/
Postat av: tildamilda ,

answer ; har ju inte varit inne på den tidigare , men designen kanske skulle behöva få sig en fix ;)

2008-11-04 @ 11:07:03
URL: http://tildaadahl.blogg.se/
Postat av: tildamilda ,

answer ; den innehåller typ samma som min , vardagen . jag skriver ju om vad jag ska göra osv . är det vad folk vill läsa så är det ju bra ^^

2008-11-04 @ 11:23:51
URL: http://tildaadahl.blogg.se/
Postat av: Genny

hahahha lilla gubben då , låter jobbigt de där, skulle kolla på film med dig om jag itne jobbade så mkt :D

pusss påre

2008-11-04 @ 11:45:30
URL: http://g890522.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0