hejhej

hej eftersom jag e så lat och inte orkar skriva min åsikt självom pedofil hororna från insider igår så lät ja fredde skriva texten.

Fyfan vilka vidriga personer det finns, såg ni programet?
Alexandra pedofilen intervjuade dem fyfan vilken jävla idiot..
"Jag ångrar ingenting"
- Men du köpte sex av mindreåriga (13åring)
"Hur ska jag veta hur gamla dem är när dem säger att dem är äldre?"

Asså shit vilken jävla idiot det syns ju rätt bra om dem är 8-10 år yngre än vad dem sagt om dem nu ljög om sin ålder..

Sen sa han nåt som fick mig att vilja krossa hans skalle ännu mera..
"Tror du jag är så desperat så jag tar alla tjejer jag får andra"
Snubben är inte desperat? Ok varför isf skaffar du dig inte en tjej som du kan sätta på istället för att våldta?
Snubben ska nog vara glad om han lever mer än 1 månad efter sitt straff, jag tror nog många skulle kunna tänka sig att avrätta detta vidriga kräk utan att få dåligt samvete..


Jag förstår inte hur diskutionen om att hänga ut huliganer kan vara större än frågan om man ska hänga ut pedofiler och sånt pack..
Sverige skyddar pedofiler och andra kräk men vill hänga ut några som brinner för sitt lag..
Logiskt?
Häng ut pedofilerna och våldtäcksmännen så folk ser vad det är för jävla idioter lämna gärna ut deras namn och adress också, då tror jag vi inom kort kan vara befriade från detta problem.
10år fick han för massa sexbrott är det ok? Nej enligt mig ska dem aldrig få komma ut i verkligheten igen..
Om dem ens ska få fortsätta att leva, dödsstraff kanske inte är en så dum idé?

Fyfan tänk er att eran egna dotter eller son berättar att en snubbe som är 20 år äldre har försökt köpa hennes/hans oskuld för sprit... Vågar inte tänka mig in i den sitsen, de sorgliga är nog att straffet för de brottet är jävligt lågt så frågan är om man ens skulle ringa polisen? Ta lagen i dina egna händer? ja de lutar nog åt de.



vi har samma åsikt om idioterna så skjut dom. nån 13 åring som ställer upp att att hitta rätt på en nätpedofil och våga träffa han så man kan spöa han om han rör dej? ring fredde eller mej då. puss

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Din Prinsessa

Man behöver inte ens vara 13år för att få samma erbjudan och olika förslag på saker man ska göra i cam så får man allt man vill ha, sprit,snus,cigg,droger vad som helst.

2008-11-20 @ 23:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0