kryssniing 2 lax 8

Tänkte berätta lite om kryssningen vi hade i sommras.

här har vi då planterat oss i hytten.  jag grön tröja. www.flux1.blogg.se mitten mikey boy längst höger.

de va en rolig kryssning inte så mycke folk men mycket supa.

Efter 10 min i hytten så gick vi upp på däck och hittade bästa stället "deck bar".

Där hängde vi lite sen drog vi till taxfree och väntade på att den skulle öppna. tror klockan va runt 19 här.


.

jag och www.flux1.blogg.se softar i hytten. stereon e på med looptroop rockers.

vi röjjde vår hyttt ganska bra. blev tillsagda av vakterna  kl 7 på morgonen att vi skulle hålla käften





back on the deck. varför vi gick dit vet jag inte. tröttnade väll på hytten.

smink

jag och mikey boy fick rosa läppglans av en brud vi träffade. där e typ kl 4-5 på morgonen flux1 har redan däckat.

vi låg breve reseptionen och försökte få en grabb att dricka med oss. men han ville inte. han va typ 18 bast.


där e hon som sminkade oss. jävligt trevlig.



tillbaka på deck klockan typ 7 på morgonen. hon langar en poooose.:D ingen aning om va hon heter eller bor:D



ligge längst upp lyssnar på musik och väntar på att taxfreen ska öppna igen runt 8 tiden. flux1 har vaknat han ligger breve mej.

de va kryssningen i lite bilder.

roligaste på kryssningen var att vi fick typ 1 stor mörkhyad familj i 3 hytter runt om oss typ. dom knakade vi på hela tiden. sen kom farsan in och ba grabbar e de ni som knackat på hela natten. vi ba ja de e vi.. han ba okej. de e lugnt de e ingår i priset..:d

sämsta va väll att flux1 däcka tidigt..

pinsamaste va att jag blev utlåst i bara kalsonger och fick en varning för att ja gick till reseptionen så och bad dom öppna min hytt...

bästa va väll att vi hade roligt hela kryssningen och drack en hel del grejer.. ja drog 1 platta gin själv flux och mikey drogvarsin platta bärs. sen drog vi nå äcklig sider 3 var och en halv kvarting var.. plus lite drinkar och skit från baren. så blev en hel del... hade jävligt kul.ö


fan ja kanske kommer missa min och mikeys rave kryssning den 4-5 december pga gipset på benet. men tror jag ska gå på den ändå.:P får se hur benet mår..

kryssning e bäst.. får ta en när flux fårtillbaka körkortet igen så han akn börja supa igen..

FLUX1.blogg.se är feg så han vill inte synas på bild.


ha de bra.

Kommentarer
Postat av: Genny

"pinsamaste va att jag blev utlåst i bara kalsonger och fick en varning för att ja gick till reseptionen så och bad dom öppna min hytt... "

HAHAHAHAHHAHAHAHA klockren !

2008-11-04 @ 13:01:44
URL: http://g890522.blogg.se/
Postat av: flux1

Jag låste ut han!!



Jag vill fan sätta på hon bakifrån..



Det finns en annan story att höra om denna resan..

Dock är en del info hemlig stämplad..

2008-11-04 @ 15:49:04
URL: http://flux1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0