kul halloween.

först så kör man bil på dan på trafikskolan. allt gick perfecct han tyckte jag körde jätte bra. sen åker man hem och iväg på match. matchen börjar. vi vinner teckningen. jag åker efter pucken mot sargen och blir tacklad samtidigt som ja tappar balansen. så knät först in i sargen sen 100kg tommie mot sargen plus full fart. kan bara sluta bra:d eller inte. slutade med bruten knäskål och gips i 6 veckor nu.. kommer suga åsne dick.. nån om vill signa gipset? bara säga till och komma hit:P

Kommentarer
Postat av: fredde!

jag ska signa det me FLUXONE!

2008-11-01 @ 18:54:23
URL: http://flux1.blogg.se/
Postat av: Genny

oooh jag viiiiiil oxå signa de :D

2008-11-03 @ 14:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0