på begäran

på begäran av flux1 så updaterar jag lite nu då.

jag vaknade nysss. har lite ont i benet. men de e sånt man får ta väll. när man har skadat sej. iaf. idag e de fredag och ja har tänkt att hoppa till statoil snart och köpa nå gottigottgott. hehe. kommer bli jobbigt men de får jag ta.

ikväll så blir de väll ligga här och inte göra nått.  kanske spela lite guitar hero. finns ju inte mycke att göra. ni alla som läser kanske tycker att jag klagar mycket men de finns inte mycke mer å göra än å klaga. haha. tror ni oxå skulle klaga mycke om ni hade gips och visste ni skulle ligga hemma i typ 6 veckor. hehe

jag saknar hockeyn som fan. de suger att inte få spela hockey. man blir bara fet av de här att ligga hemma.

va ska flux1 göra ikväll då?

va ska ni andra göra ikväll då?

svara snälla.

Kommentarer
Postat av: flux1

Flux1 ska tok spela poker hela helgen för att bygga på miljonen annars haänder inte mkt..

2008-11-07 @ 23:03:40
URL: http://flux1.blogg.se/
Postat av: Jim

Helt värdelöst att sitta hemma, jag klagar som en bitch och jag har inte ens gips. SUUUUUUUUUUUUUG! Krya på dig också. Crazylegs.

2008-11-12 @ 17:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0