tjenare back again

tjena nu e jag här igen. vaknade 5.45 och kan inte somna om. har precis tagit en sitodon typ eller va de heter för ja hade ont när ja vaknade i benet.

idag ska man väll inte göra mycke. ligger och kollar på "härmed förklara jag er chuck och larry.och käkar chips. kommer gå upp en heldel under dom här veckorna tror jag eftersom ja för de mesta kommer ligga stil.:(

man kan ju tro att fredde har haft båda sina ben gipsade så han itne kunde gå nånstans.:d han e ju så fet:D ne skoja ba brushan.:d de e ölen som gett dej en lite kagge. men nu dricker du ju inte öl längre så kaggen borde ju gå ner.

på 1 sätt e man ju stolt över flux1 för han slutat supa. men på ett annat sett så e han sjukt jävla tråkig som inte e ute och röjjer med oss.. men men. när han får körkortet tillbaka så ska ja fan blanda sprit i hans läsk så han blir full nån gång.
haha:D

jaja ja kan väll anta battlet. men ja gillar inte blogg och orkar inte skriva lika mycke som flux1 så vet ej om ja vinner:D men men.

klockan närmar sej 7 funderar på att ringa flux1.blogg.se för å se hur han mår.

har beställt hela polisskolan boxen 7 filmer från cdon.com och silverfang box. de e japansk manga. jävligt bra..  sen hittade jag ett erbjudande ta 5 betala för 1. så ja valde
11031 (DVD) 101 Dalmatiner (Live Action)
11225 (DVD) Nu är det jul igen
11038 (DVD) 102 Dalmatiner (Live Action)
10623 (DVD) Game Plan
11840 (DVD) The Scorpion King 2

hoppas fan ja får alla filmerna snart. måste hoppa till statoil idag igen för att lämna tillbaka chuck och larry. de e sjukt jobbigt tar som fan i magen att hoppa på kryckor en längre sträcka. men men. posetivt för kommer få biffiga axlar armar och mage:d men negativt e ju att mitt vänster ben som e gipsat kommer bli som en pinne så ja måste ju träna upp de som fan sen..

fan kommer sakna hockeyn nu. 2 månader borta. aldrig varit borta så länge. aldrig varit riktigt skadad nån gång i hela mitt liv. men men nån gång måste ju fan va första. sånt e livet.

fan nu har ja skrivit ett hyffsat långt inlägg:D

spana in freddes blogg...  the battle has begin

www.flux1.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Genny

hahaha fy fan jag tror jag DÖÖÖÖR HAHAH klockrenaste du har skrivit någonsin och jag tror jag trillar av stolen , skrattar så att jag dööör ahahhahahahha shit den va bra ! tänka sig vad lite gips kan åstakomma hahahhaha

2008-11-04 @ 11:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0