Hejsan

Tjenare nu va man tillbaka här några timmar senare:D

Så va händer? Ja gick och la mej runt 5 tiden imorse flux 1 satt uppe lite längre tror jag så jag har sovit till runt 13 idag. sjukt skönt men vaknar med sjukt ont i nacken. inte bra:( men men sånt man får leva med. nån som kan och vill ge mej massage?

men men idag händer de väll inte så mycke. kanske ska på fotboll. inte helt säkert men kanske iaf. blir väll roligt. Sen vet jag inte vad jag ska göra.

Morgondagen.
Jag och flux1 ska till en studie rådgivare och snacka lite imorn klockan 10 för att vi vill ju börja plugga till hösten vi får se hur de går och de. mer info kommer säkert på båda bloggarna. sen på kvälllen imorn ere ju årets match. Djurgården-Aik. ska man ju självklart se på tvn:P heja gnaget. fuck dif:D flux 1 suger.

Veckan. jag har inte en blekaste av vad som händer resten av veckan har inge jobb eller nått så får sitta och hoppas på att dagiset ringer och vill ha vikare. men dom behöver de sällan nu för tiden:(

snart bär de av till barcelona och förmodligen om allt går rätt till. ska bli ruggit skönt...


Tog lite bilder på vovven idag. hon e typ sjukt blyg/rädd framför kameran ser alltid lessen ut.. cp.


en bild:D


en till närbild.

nu orkar jag inte skriva mer. ha d bra shooo

Kommentarer
Postat av: flux1

JAG ROCKAR GALET ME FETT!!

Ska snart ringa o väcka dig ditttttttt slappparsle..

2009-05-18 @ 06:58:26
URL: http://flux1.blogg.se/
Postat av: Genny

när ska du dit!??!?!



bra med bilder !!

2009-05-25 @ 09:58:13
URL: http://g890522.blogspot.com/
Postat av: flux1

slapp arsle skriv oftare?!?!?!??!?!?!?!?!??!?!

2009-05-27 @ 08:01:06
URL: http://flux1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0