tjenare back again

Tja nu e jag här igen:d allt bra med dom som inte läser min blogg?

Ja ja va hände senaste tiden? i helgen va ja på landet och fixade lite saker rätt skönt.. i måndags så jobbade jag i tisdas degade jag hemma idag har jag jobbat och varit på ams och sen kolla på utbildningar att söka till hösten.

imorn ska jag jobba och sen kollla derby på tv. ska bli kul att korssa bajjen.:D

fredag vet jag ej vad jag ska göra. lördag vet jag inte söndag vet jag inte...


tänkte bara skriva att Jajje är en väldigt duktig flicka som jobbar flitigt i skolan för att få ta studenten.. väldigt bra. *applåderar* hoppas du får ta studenten oxå.:D shitface...


nu orkar jag inte skriva mer. puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Genny

ja hon är ju de!





2009-05-28 @ 13:16:05
URL: http://g890522.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0